OhGosiP.CoM

Posts Subscribe to CommentsComments


Ahad, 15 Januari 2012

Aidil Tinggalkan Rita Dan Anak-Anak

Sebelum ini perang twitter diantara Rita dan adik iparnya Zakuan belumpun reda,kini Rita dikatakan berdepan konflik rumahtanggga pula.Mahligai yang dibina dilanda badai gara-gara pertelingkahan antara Rita dan Zakuan.

Ingatkan dulu selepas bersalin anak kedua,rumah tangganya sudah aman bahagia,memandangkan Rita pun sudah berbaik-baik dengan ibu bapa mentua.Tapi.disangka panas hingga ke petang,rupa-rupanya hujan di tengah hari.

Rita mendakwa Zakuan dan Isterinya,Ayu Raudhah menjadi batu api sehingga rumahtangganya dengan Aidil.Khabarnya,Aidil sudah mengangkut barang-barangnya sehingga tiada apa lagi yang tertinggal,seolah-olah Aidil tekad mahu berpisah.Aidil meninggalkan Rita dan dua cahaya mata,Airit Rayyan Rizqin,3 tahun dan Airit Qaqa Arjuna,8 bulan,sejak seminggu yang lalu tanpa pengetahuan Rita.

Di khabarkan juga,Zakuan dan Ayu Raudhah yang menghantar Aidil mengambil barang-barang di rumah pada minggu lalu ketika Rita dan anak-anak pulang ke kampung.

"Saya tidak faham kenapa mereka tidak sudah-sudah mahu mencari pasal dengan saya.Rumah tangga kami sudah aman dan bahagia selama lapan bulan sejak saya memberi peluang kedua kepada Aidil selepas apa yang berlaku dulu.Tapi,belum sempat menarik nafas lega,timbul pula musibah lain apabila Zakuan dan Ayu mencari pasal sehingga kami bergaduh menrusi laman Twitter."

"Saya pelik kepanapa Zaquan naik hantu apabila saya cakap tak kisah mak mertua sayang atau tidak',itu perbualan saya dengan peminat.Saya tidak menyentuh sesiapa pun,jauh sekali mahu memburukkan mentua.Tapi,Zakuan tiba-tiba menyampuk dalam twitternya .


p/s apa nak jadi kepada keluarga ini,saling bergaduh sesama-sendiri,yang pada akhirnya nanti anak-anak yang tak berdosa menjadi mangsa.Kasihan tengok budak-budak yang tak tahu apa-apa.

Comments :

0 ulasan to “Aidil Tinggalkan Rita Dan Anak-Anak”

Komenlah..kalau rasa nak komen: Facebook Fan Page Kami Likelah Kalau Suke www.ohgosip.com Di Facebook FanPage Kami

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Gosip Artis | Cerita Artis | Gambar Artis | Perihal Dunia, Blog Hiburan